niedziela, 6 grudnia 2015

HOLIDAY COOKIES (Kringle Candle)

Jak tam Mikołajki Kochani? Byliście grzeczni?

Dzisiaj znowu wprowadzę Was w lekko świąteczny nastrój ;) Ja już wczoraj nie mogłam wytrzymać i ubrałam swoją choinkę, i jest cudnie ;)

Wosk, z którym przychodzę do Was dzisiaj to mój kolejny ulubieniec ;) Znowu jest to zapach z Kringle Candle, tym razem o nazwie Holiday Cookies. Wąchaliście go? Nie? Żałujcie!


Jak pachnie to cudo? Przepięknie! Jest to typowo ciasteczkowy zapach. Maślane ciastka z lukrem. Mmmm... To jest to! Wosk jest mega wydajny, intensywny i kuszący. Pachnie w całym domu świeżo pieczonymi ciastkami. A wiadomo święta bez ciasteczek, to nie święta ;)

Uwielbiam ten zapach i niestety muszę się w końcu zaopatrzyć w kolejne opakowanie, bo to już wypaliłam ;)

Moja ocena 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz