niedziela, 13 grudnia 2015

SPICED ORANGE (Yankee Candle)

Coraz bliżej święta... coraz bliżej nas... nanana :D Wy już też to nucicie?
Z okazji zbliżającego się wielkimi krokami Bożego Narodzenia, dzisiaj mam kolejny świąteczny zapach :)

Spiced Orange to zapach, który porwie wszystkich :)

Według producenta wosk pachnie cytrusami i korzennymi przyprawami. Jak wosk pachnie według mnie? Dokładnie tak samo :)

Czuć w nim bardzo mocno aromat cytrusów, pomarańczy z lekką nutą przypraw :) Zapach jest bardzo przyjemny, nie jest ciężki i nie jest duszący. Dla mnie jest lekko orzeźwiający :) Długo utrzymuje się w powietrzu i jest bardzo intensywny.

Moja ocena 10/10
Zdecydowanie go polecam na zimne i długie wieczory ;)

Zapraszam na mój Instagram: @marta_yt
Na Snapchat: mata_yt (Marta S.)
I na mój kanał na YT: Marta S. 

1 komentarz: